maandag 18 oktober 2010

Ik schrijf voor..
















Ik schrijf voor diegene
Wie door niemand word gehoord
Welke het donker heeft betreden
Aan de kant van het zwijgen
Waar het hart heeft geleden
Voor de liefde en haar onschuld
 
Ik schrijf voor diegene
In wie de vreugdedans weerklinkt
Welke de waarheid heeft bedrogen
Vanuit een onbaatzuchtig verlangen
Een ander en zichzelf op te tillen
Voor de liefde en haar onschuld

Ik schrijf voor diegene
Wie zijn eigen pad durft te gaan
Tegen weerstand en gevaren in
Vanuit de dalen de toppen beklimt
Door de tranen zijn lach doet stralen
Voor de liefde en haar onschuld

Ik schrijf voor diegene
Die mij in alles hebben bijgestaan
Mij de kracht en de moed gaven
Mijn weg hier in dit leven te gaan
Met al mijn goede en slechte daden
Voor de liefde en haar onschuld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten